צור קשר
פרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי

פרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי

תמונה של פרסום לעורכי דין

בהשוואה לפרסום המסורתי (כמו טלוויזיה, רדיו או שלטי חוצות), הפרסום הדיגיטלי מגיע בצורות רבות ומגוונות ומציע למפרסמים הזדמנויות מיידיות יותר שיכולות לספק הן את צרכי עורכי הדין והן את צרכי המשתמשים הזקוקים לידע או לייעוץ בתחום המשפטי.

עולם הפרסום הדיגיטלי, כולל הפרסום לעורכי דין, נמצא היום בכול מקום בעולם המחובר לאינטרנט. עם זאת, סוג זה של פרסום עדיין אפוף במסתורין, ואולי גם אתם תוהים איך פרסום זה עובד וכיצד ניתן למנף אותו באופן מוצלח לטובת משרד עוה״ד שלכם?

מה זה פרסום לעורכי דין

פרסום לעורכי דין בעולם המקוון מתייחס לכל פרסום המתקיים בפלטפורמות מבוססות אינטרנט, כגון:

  • מנועי חיפוש
  • אתרי אינטרנט
  • מפות
  • דואר אלקטרוני
  • ערוצי וידאו
  • פודקאסטים
  • מדיה חברתית

בעוד שהשיווק הדיגיטלי מתייחס באופן מקיף לכלל הדברים שניתן לעשות במרחב המקוון כדי ליצור מוּדָעוּת למשרד שלכם, הפרסום הדיגיטלי הוא רק אחד מאותם דברים.

למידע על בניית אתרים לעורכי דין לחצו>>

כיצד יכול הפרסום הדיגיטלי להועיל למשרד עוה״ד?

פרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי יכול לספק למשרד שלכם יתרונות ניכרים. סוג זה של פרסום הוא מרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הכוללת, והוא יסייע לקדם את משרד עורכי הדין שלכם.

הליך פרסום לעורכי דין, המבוצע כהלכה בפלטפורמות הנכונות, יכול להוביל לנראות מיידית, אם כי זמנית, של המשרד שלכם ולסייע ליצירת לידים מהירים. פרסום דיגיטלי יכול גם לסייע בבניית מוּדָעוּת למותג שלכם לטווח הארוך.

עם זאת, לא מדובר בפרסום חינמי. לכן, חשוב שמסע הפרסום יתוכנן בצורה אסטרטגית וחסכונית במידת האפשר, כך שההוצאה תהיה הגיונית מבחינת התאמת ההחזר על ההשקעה.

עוד מאמרים:

קידום עורכי דין באינטרנט >> 

פרסום ממומן לעורכי דין >> 

הסוגים השונים של מודלים לפרסום דיגיטלי

קיימים היום מספר מודלים לפרסום בפלטפורמות הדיגיטליות, כאשר הנפוצים ביותר הם: PPC, PPL ו-PPI.

  • פרסום בתשלום לפי קליק – PPC – Pay-per-click

PPC הוא פרסום בתשלום לפי קליק, והוא אחד המודלים הידועים ביותר בפרסום הדיגיטלי. השימוש במודל זה יעיל גם כשיטת פרסום לעורכי דין, והוא כרוך בתשלום עמלה למפרסם המודעה רק כאשר משתמשים לוחצים על המודעה שלכם. מודל זה נמצא בשימוש בפלטפורמות דיגיטליות רבות, כולל מנועי החיפוש ומודעות פרסום המוצגות באתרים אינטרנטיים, במדיה החברתית ובאפליקציות.

  • פרסום בתשלום לפי ליד – PPL – Pay-per-lead

PPL הוא פרסום בתשלום לפי ליד. זה מודל נוסף לפרסום מודעות במגוון פלטפורמות מקוונות. מודל זה מאפשר למשתמש, המגלה עניין במשרד עוה״ד שלכם, ליצור אתכם קשר, בדרך כלל באמצעות שיחות הניתנות למעקב או בשליחת הודעות באימייל.

במודל PPL מגיעים אליכם לקוחות המופנים ישירות משירות המפרסם אליו נרשמתם. אתם משלמים למפרסם המודעה שלכם רק כשמשתמש אוטונומי מחליט ליצור אתכם קשר על סמך פרסום זה. אחת הדוגמאות לפרסום ב-PPL היא: מודעות Google Local Services.

  • פרסום בתשלום לפי חשיפה – PPI – Pay-per-impression

פרסום ב-PPI הוא פרסום בתשלום לפי חשיפה. מודל זה משתמש יותר בפרסומות המוצגות באפליקציות ובאתרים פופולריים. במודל PPI, אתם משלמים עבור מספר המשתמשים הנחשפים למודעה שלכם, המקובצים לרוב באלפי משתמשים.

מודעת PPI נחשפת לעיני המשתמשים כשהם מבקרים בדף האינטרנט, באפליקציה או בכול ממשק דיגיטלי אחר שבו היא מוצגת. שימו לב שבמודל זה לא מובטח לכם שהמשתמש יבצע פעולה נוספת כלשהי.

פרסום מודעות PPI הוא בדרך כלל זול יותר בהשוואה למודלים האחרים, ולרוב גם הטוב ביותר לבניית המוּדָעוּת למותג שלכם. ה-PPI נחשב גם כמודל טוב למיקוד או לשיווק מחדש שנועד לטרגט מבקרים קודמים.

פרסום דיגיטלי של משרד עורכי הדין שלכם

פרסום משרד עורכי הדין שלכם במנועי החיפוש ידוע גם בשם ׳שיווק במנועי חיפוש׳ – SEM (Search Engine Marketing). סוג זה של פרסום כרוך בקניית מיקומי מודעות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש או בקיצור: SERP (Search Engine Results Pages). מודעות אלה מופעלות כאשר משתמשים מבצעים חיפושים ספציפיים תוך כדי שימוש במילות המפתח המשובצות במודעות הפרסום שלכם, בין אם אלה מודעות PPC או PPL.

אז מה ההבדל בין ה-SEM לבין ה-SEO (Search Engine Optimization)? ובכן, ה-SEM כולל שילוב של אסטרטגיות המשמשות להשגת המיקום הגבוה ביותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש, מבלי שתצטרכו לשלם למפרסם, שבמקרה זה הוא מנוע החיפוש בכבודו ובעצמו!