צור קשר
פרסום ממומן לעורכי דין

פרסום ממומן לעורכי דין

תמונה של קידום עורכי דין באינטרנט

פרסום ממומן לעורכי דין מאפשר לעורכי דין להבליט את עצמם ולזכות בחשיפה ממוקדת לקהל היעד המדויק להם. למעלה מ-90% מהישראלים מעידים שהם מחפשים מידע בגוגל בין 4-6 פעמים ביום, מחפשים נותני שירות בגוגל דרך קבע ולכל צורך, וגם כאשר בידם המלצה לנותן שירות יחפשו את שמו בגוגל בטרם ההתקשרות.
בחיפוש אחר נותני שירות 59% מהמשתמשים יכנסו לאחת משלוש מתוצאות החיפוש הראשונות, ויסתמכו על המידע באתר, ללא כניסה לאתרים נוספים.
17% מן הגולשים יחזרו אל תוצאות החיפוש וייכנסו לאתר נוסף מראש הרשימה.
מדי יום מתבצעים בישראל למעלה מ-5,000 חיפושים אחר עורכי דין בתחומי עיסוק ובאזורים שונים.
על פי הנתונים שפרסמה חברת גוגל העולמית, בשנת 2022 היקף הפרסום הממומן במנוע החיפוש עמד על סך של 35 מיליארד דולרים!

נתונים אלו מספרים את הסיפור כולו, הפרסום בגוגל לא רק עובד ומביא חשיפה- הוא למעשה כלי עבודה הכרחי וחלק בלתי נפרד מהנוכחות הדיגיטלית של המשרד ועורך הדין.

מהו פרסום ממומן לעורכי דין ואיך בונים קמפיין לעורכי דין

פרסום ממומן הוא פרסום ממוקד, החושף את עורך הדין באמצעות אתר אינטרנט, דף נחיתה או מודעה פרסומית, לגולשים אשר מחפשים את השירות.

במסגרת הקמפיין רוכש הלקוח מספר חשיפות (קליקים) בעלות הנקבעת לפי קליק- כניסה לאתר/מודעה.

החשיפה תתבצע למילות חיפוש שיוגדרו מראש ומועדו להבטיח כניסות של לקוחות פוטנציאליים ורלוונטיים בלבד.

הפרסום מספק חשיפה מידית, ממצב את עורך הדין בראש תוצאות החיפוש ואינו מותנה באיכות האתר והתוכן (יחד עם זאת, על מנת שהחשיפה תביא תוצאות מעשיות ולקוחות חשוב להקפיד על תוכן עדכני, מקצועי ואיכותי בכל הפלטפורמות הדיגיטליות).

ניתוח שוק

הקמפיין נבנה תוך ניתוח שוק ומאפייני חיפוש והתנהלות של קהלי היעד, בחירת פלטפורמה מדויקת לפרסום ובניית נכסים דיגיטליים בהתאמה, שילוב מדויק בין קופירייטינג ותוכן מקצועי לעיצוב גרפי, חשיבה שיווקית ושילוב אלמנטים מניעים לפעולה.

קמפיין פרסומי נועד להביא את הגולש המתעניין ליצירת אינטרקציה עם עורך הדין, באמצעות השארת פרטים, רישום לרשימת תפוצה, התקשרות, פניה בווטצאפ ודרכים נוספות.

פרסום ממומן לעורכי דין בגוגל דורש מיומנות טכנית ושיווקית, היכרות עם הענף, דרישות הלקוחות והייחוד, הקפדה על עמידה בתקנות האתיקה המקצועית בנוגע לפרסום עצמי של עורכי דין ושמירה על מסר ומעמד מכובד של עורך הדין המפרסם והמקצוע בכללותו.

פרסום ממומן לעורכי דין -חשיבות מילות חיפוש

חיפוש אחר עורכי דין ברשת הוא נפוץ במיוחד, ומהווה מוצר משלים לשיטה הישנה והטובה- מפה לאוזן. הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים אינם מוותרים על המלצות ישירות, אולם מרחיבים את החיפוש, המידע והממליצים לפלטפורמות השונות ברשת.

ההחלטה על מילות החיפוש לקמפיין פרסום ממומן לעורכי דין, חשובה במיוחד, ונועדה להבטיח חשיפה והתקשרות של לקוחות רלוונטיים, כמו גם לחסוך בעלויות מיותרות של הקלקות וכניסות על ידי גולשים שהשירותים אינם רלוונטיים עבורם.

החיפושים המניבים ביותר של עורכי דין ברשת הם החיפושים שמשלבים בין תחום העיסוק והשירותים המוצעים על ידי עורך הדין, לאזור השירות.

לסיכום:

הגדרת ביטויי מפתח כלליים דוגמת: "עורך דין מומלץ", עשויה להביא חשיפה גבוהה ואף פניות ולידים רבים, אולם תביא לתשלום על הקלקות ובזבוז זמן בשיחות, אל מול לקוחות המחפשים אחר עורך דין לענייני גירושין, והגיעו למשרד המתמחה בפירוק חברות.

ביטויי חיפוש מדויקים יכללו 3 אלמנטים בווריאציות שונות:

תחום העיסוק- התמחות- אזור גאוגרפי

לדוגמא: עורך דין פלילי בהרצליה, עו"ד שחרור ממעצר בשרון, עו ד עבירות הונאה מהרצלייה.

חברת law express מתמחה בשיווק, חשיפה וקידום של עורכי דין בדיגיטל, תוך שילוב אופטימלי בין פלטפורמות פרסומיות ותמהיל החשיפה, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים ומעטפת שירותים מקצועית מלאה לעורכי דין עצמאיים ולמשרדים מובילים בענף.