צור קשר
קידום אורגני לעורכי דין

קידום אורגני לעורכי דין

תמונה של קידום אורגני לעורכי דין

מגבלות הפרסום ותקנות האתיקה המקצועית החלות על עורכי דין מחייבות שמירה על כבוד המקצוע, ופרסום עצמי בפלטפורמות מורשות בלבד. קידום אורגני לעורך דין פועל להגברת החשיפה הטבעית של עורך הדין ופועלו, תוך עמידה במגבלות ובתקנות ושמירה על מיצוב אישי ומקצועי מכבד.

מהו קידום אורגני לעורכי דין

קידום אורגני הוא קידום אתר או עמוד ברשת חברתית, המבוסס על ניתוח מאפייני השימוש והחיפוש של הגולשים שמהווים את קהל היעד, לצד פיצוח האלגוריתם המביא להגברת החשיפה כפי שהוגדר על ידי מנוע החיפוש/הפלטפורמה החברתית.

בשונה מקידום ממומן- אשר מספק חשיפה כנגד תשלום, הקידום האורגני מסייע למנועי החיפוש לזהות את איכות האתר/העמוד ואת הערך שהוא מספק לגולשים, וממקם אותו בראש תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר.

קידום אורגני לעורכי דין מתבצע כיום בשתי מספר פלטפורמות מובילות:

גוגל- קידום אורגני בגוגל מתבצע תוך בניית האתר של עורך הדין כסמכות מקצועית, מתן מענה לשאלות הגולשים הנפוצות ופרסום מידע עדכני וחדשני בעל ערך. היתרון הבולט בקידום אורגני של האתר בגוגל הוא בחשיפה לגולשים אשר מחפשים את השירות בזמן אמת, וחיבור בין השירות שמספק עורך הדין לצרכי הלקוחות הפוטנציאליים.

פייסבוק- הרשת החברתית הוותיקה בולטת הן בהיקף המשתתפים והן בזמני השהייה בפלטפורמה, ומאפשרת חשיפה לעוקבים ומתעניינים, לקהלי יעד ממוקדים על פי טרגוט ופילוח מתקדם, בניית קהל באופן בלתי אמצעי, ושילוב תוכן כתוב לצד תוכן חזותי-ויראלי.

פלטפורמות רלוונטיות נוספות הן הטיקטוק, יו טיוב ואינסטגרם- המסייעות במיתוג צעיר, חיבור לקהלי יעד מגוונים יותר והגברת חשיפה ומודעות הן לחשיבות השירות של עורך הדין והן לערך האישי שהוא מספק.

מהם היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן

קידום אורגני הוא קידום המבוסס על איכות וערך של הנכסים הדיגיטליים, ולמעשה רותם את הגולשים לדחיפת האתר מעלה ולחשיפה מוגברת, על ידי מתן מידע ותוכן בעל ערך.

קידום אורגני לעורכי דין בגוגל מציג יתרונות רבים:

  1. האתר יעלה בראש תוצאות החיפוש לגולשים המחפשים באופן יזום את השירות.
  2. האתר יופיע בתוצאות החיפוש האורגניות הראשונות, ללא הסימון "ממומן" או "פרסומת" המתחייב בקידום ממומן, וגורם לגולשים רבים לדלג על האתר.
  3. ניתן למקד את החשיפה לחיפושים מובילים ומדויקים, באמצעות ניתוח מילות מפתח וכמות חיפושים והתאמה לשירותים המוצעים, דוגמת: עורך דין נדל"ן בתל אביב, עו"ד פלילי בחדרה, עו ד שחרור ממעצר בצפון וכדומה.
  4. האלגוריתם שקובע את מיקום האתר בגוגל ואחראי להיקף החשיפה משתנה כל הזמן ולא ניתן לפיצוח קבוע, אולם ככלל הוא מבסס את תעדוף החשיפה תוך ראיית הגולשים וצרכיהם ודורש מן האתרים לספק תוכן מקורי, בעל ערך ועניין. קידום אורגני למעשה הופך את האתר לאיכותי, מעניין ובעל ערך, וממתג את עורך הדין כסמכות מקצועית מובילה.
  5. תוצאות הקידום האורגני עשויות לקחת זמן, אולם לאחר שהאתר זוכה לחשיפה מוגברת ולעניין, התוצאות נשמרות לאורך זמן, גם ללא השקעה נוספת או פעולות יזומות לקידום.
  6. קידום אורגני לעורכי דין מתבצע תוך שמירה על תקנות האתיקה וכבוד המקצוע, תוך הצגה והנגשה של מידע רלוונטי, עדכנות מקצועית ומיתוג אישי.

לסיכום:

חברת law express היא חברה מקצועית, מובילה וותיקה המתמחה בפתרונות קידום, שיווק ומיתוג לעורכי דין, מלווה עורכי דין עצמאיים ופירמות גדולות, תוך התמחות ייעודית והיכרות מעמיקה עם מאפייני הענף וצרכי הלקוחות, למיתוג מקצועי מוביל, חשיפה  מוגברת והרחבת מעגל הלקוחות.