צור קשר
קידום עורכי דין באינטרנט

קידום עורכי דין באינטרנט

תמונה של קידום עורכי דין באינטרנט

האינטרנט הוא שם רחב וכולל ומהווה בסיס לפלטפורמות תוכן ומידע, חשיפה ופרסום רבות. קידום עורכי דין באינטרנט שונה מקידום של עסקים בתחומים אחרים, בשל מספר סיבות:

1: תחרותיות- במדינת ישראל פועלים קרוב ל-100,000 עורכי דין מוסמכים, וכ-3,000 עורכי דין צעירים מתווספים מדי שנה. התחרותיות הגבוהה באה לידי ביטוי בכל ענפי השירות המשפטי, ובולטת אף יותר בהתמחויות ייעודיות ומבוקשות. על מנת להשיג יתרון מהותי בשוק כל כך תחרותי, נדרשת מיומנות גבוהה, היכרות עם התחום והאתגרים הקיימים בו ויצירתיות שתוליד קמפיינים חכמים ואפקטיביים בכל פעם מחדש.

קידום עורכי דין באינטרנט

2: אתיקה- עורכי הדין חברים בלשכת עורכי הדין, וכפופים לתקנות אתיקה מחמירות, מגבלות החלות על התוכן הפרסומי והפלטפורמות, שמטרתן לשמור על כבוד המקצוע ולמנוע זילות. קידום עורכי דין באינטרנט מחייב היכרות עם התקנות והכרה בייחודיות והמעמד של המקצוע, בניית כלים ומוצרים דיגיטליים לצרכי קידום עורכי דין באינטרנט העומדים בכלל התקנות.

3: מגוון התמחויות- עורכי הדין בישראל אמנם זוכים להשכלה גבוהה דומה ועומדים באותן בחינות לשכה, אולם נוטים להשתלב בהתמחויות ייחודיות על פי תחומי העניין ונטיית לבם. החיפוש אחר עורך דין אינו חיפוש כללי, והלקוחות המתעניינים יתנו עדיפות לעורך דין אשר מתמחה בתחום מסוים, בהתאם לצרכיהם. קידום עורכי דין באינטרנט מצריך מיפוי ואפיון של עקרונות הקמפיין, תוך היכרות עם תחומי השירות וההתמחות של עורך הדין, ומאפייני החיפוש והבחירה של הגולשים.

מהם הכלים והפלטפורמות לצרכי קידום עורכי דין באינטרנט

אתר- בנייה, תחזוקה וקידום של אתר אינטרנט לעורכי דין הוא הבסיס לנוכחות הדיגיטלית ולכל קמפיין עתידי. האתר יהווה מצע נחיתה לכל מתעניין, בין אם חיפש את עורך הדין בשמו על מנת לאמוד את המוניטין והמקצועיות שלו, ובין אם עבור המחפש הכללי שהגיע לאתר בשל חיפוש השירות המוצע על ידי המשרד.

רשתות חברתיות- עמוד עסקי ברשת החברתית הוא כלי יעיל להגברת חשיפה, מיצוב והעברת מסרים, בניית קהל עוקבים ומתעניינים, שילוב בין תכנים כתובים, תמונות וסרטונים ואפשרות לייצר ויראליות. הקידום ברשתות החברתיות מבוסס על טרגוט והגדרת קהלי יעד ומאפשר פילוח על פי גיל, תחומי עניין, אזור מגורים והרגלי תנועה וגלישה.

מודעות פרסום

מודעות פרסום- מודעות פרסומיות בגוגל או ברשתות החברתיות מאפשרות לעורך הדין הגברת חשיפה נקודתית וממוקדת, לטווחי זמן קצרים, להדגשת שירותים ייחודיים ו/או נדרשים בתקופה מסוימת ולחדירה לשוק, פרסום של הרצאה או אירוע מקצועי. המודעה בגוגל תיחשף בפני גולשים המחפשים את השירות באופן יזום, בעוד שהמודעות ברשתות החברתיות יספקו חשיפה על פי פילוח הגולשים.

דפי נחיתה

דף נחיתה- דף נחיתה הוא למעשה אתר אינטרנט בן עמוד אחד, אשר כולל קופירייטינג חכם ומניע לפעולה ועיצוב גרפי הבונה ומחזק את עורך הדין כמותג, ונועד לחשיפה מוגברת לאורך תקופה מוגבלת, לאיסוף לידים ופרטי לקוחות מתעניינים וליצירת אינטראקציה והגדלת קהל הלקוחות של המשרד. דף נחיתה שיווקי פחות מיועד לעסוק בעורך הדין ובשירותיו באופן כללי, ויתמקד בשירות נקודתי ובולט בהתאם לצרכים משתנים, דוגמת: הוצאת רישיון לנשק- תחום שהחיפושים בו גדלו לאחר אירועי ה-7.10, או: מכירת חברה לא פעילה, בסיומה של שנה קלנדרית בה המטרה היא לסגור את החברה בצורה מהירה ולהימנע מחיובים בגין שנת מס נוספת.

לסיכום:

דיספלאי- מערכת פרסום מבית גוגל אשר מאפשרת חשיפה של מודעות פרסומיות מבוססות מילות חיפוש בגוגל לצד חשיפה במאות אתרי תוכן, חדשות ואקטואליה מובילים, באמצעות הרשתות החברתיות, להרחבת קהלי יעד. מודעות דיספלאי לרוב מיועדות לעורר עניין בגולש ולמשוך אותו אך דף נחיתה מורחב יותר ומניע לפעולה.

חברת law express מתמחה בקידום ובשיווק עורכי דין, בבניית אתרים, תכנון וניהול קמפיינים ממומנים לצד תכנית קידום אורגנית ארוכת טווח, למיתוג, בניית מוניטין וחשיפה אופטימלית.